confused

Gissa vad smartass lyckats göra? Nej fan, ni kan inte gissa. Jag har tagit min nyköpta tågbiljett, trott att det varit en gammal och slängt den bland skräpet som Mats var ute och brände idag. Kära mor min som tänker steget längre hade fått syn på biljetten och tänkt spara den för framtida avdrag på  deklarationen. Det är nästan så jag undrar om det var en undermedveten gärning, att gå och slänga biljetten. Vad är det för fel på mig? Hur förvirrad får man vara frågar jag mig?




Time flies. En av de finaste helgerna under Ume-tiden. Det här var inte igår tjejer, INTE igår..

Biljetten är iaf tillrätta och jag vandrar planlöst runt och försöker packa. Jag går från rum till rum och mumlar lite och glömmer konstant bort vad jag håller på med. Mamma påminner mig ibland vilket för mig tillbaka till verkligehten och för några minuter är jag tillbaka på rätt spår igen. Det är inte bra nu alltså, förvirrad, bakis trött - Ingen bra kombo.

Ikväll ska vi äta Fondue, innan det se när Färjesta kickar skiten ur Skellefteå igen. Ungefär så. Är så otroligt trött, så jag kanske måste lägga huvudet på kudden en sväng först, så jag kan vara social ikväll.

Ciao Darlings.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback