Bye bye värmland

Har haft en skön söndag. Sov inte mycket inatt, för mycket nerver, spänning och funderingar. Just nu går jag på någon slags reserv-överskottsenergi tror jag. Är riktigt uppe i varv och har redan hunnit få ordning på packning samt beställt en tågbiljett hem över påsk. Kommer hem skärtorsdags kväll om allt går som det ska och jag kan flexa ut tidigare. Sen har en hyresvärd hört av sig ang en lgh, 2a i centrala simrishamn 50 meter från hamnen som ev kommer bli ledig. Hoppas verkligen det!

Höst -08 i Umeå

Nu ska jag käka lite och packa det sista. Sen bär det av.

Ciao och på återseende


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till imorgon =)

Postat av: Pär

Hej!



Välkommen till Simrishamn Hoppa du trivs =)

Kram Pär/Simrishamn

2009-03-22 @ 20:36:20
Postat av: jen

Lycka till nu! :)

2009-03-22 @ 20:47:37
URL: http://chen.blogg.se/
Postat av: tess

vielen dank peeps!

2009-03-23 @ 18:38:55
URL: http://teresealex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback