but you opened up my eyes

Har precis kommit ur duschen o sitter i soffan i trosor o med en handduk virad kring håret. Ja det är ungefär så långt jag kommit med min dag. Idag känner jag mig sliten alltså. Hade tänkt träna idag, spinning och core men känner att någon spinning blir det inte. Tänkte dock ta mig iväg på core! Men först ska jag möta upp Christina för lunch i staden och sen en promenad nere vid vattnet.

Good old days at my place, umeå

Gårdagen ja. Tanken var att den skulle bli lugn. Jag M och P satt hemma hos pär och tog några glas rött o spela buzz. Efter det gick vi ner till bryckan. O där valde jag att gå lös med kortet i baren såklart. Annika blandade de godaste drinkarna åt mig, nice! Sjukt mycket folk och kommentarer som "Vi har redan träffats, igår vid toaletterna vet du?" "Hm, just det ja! Hej igen" (Ehh, vem van var det där? No clue). Men det var kul, riktigt riktigt kul och många från fredagens festande var där även igår. Iaf gick jag P, M o A hem till P. Där vina vi lite och körde introtävling på kända filmer och serier. (Killar är töntar och kan alldeles för många töntserier! Haha. Och ja, det kan hända att jag förlorade) Ställde om klockan också och insåg att det var en inte helt okej tid att gå till sängs. Så ja, sliten är nog det ord som skulle beskriva mig bäst idag.

Nu: Lunch på stan.

Over and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback