Busy Girl

Har en massa grejer jag ska hinna med imorgon.
- Klipptid 9.00
- Ringa jobbet i Gävle.
- Ringa jobbet i Simrishamn.
- Anmäla mig på olika ställen för att söka lgh.
- Lunch hos Mormor.
- Möte på AF 14.00.
- Kolla över paprena som ska in till FSA.

Skönt med sådana dagar, de brukar gå fort.
I övrigt i veckan då? Hm ja jag har ju som sagt endel praktiska grejer att ordna med inför jobbet. Sen snacka jag o Erik om att dra en bio med obligatoriska Hollywoodmenyn, en sista innan jag drar lite så. På torsdag har jag vänner som kommer hem från att ha varit bortresta. Trist för dem att återvända till verklighet efter 3 veckor i la la land. Men det är ju inte riktigt mitt problem.

snyggt du har fått till näsan där King haha (Förra helgen)

So Long Dudes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback