promenad genom stan

Tog en promenad genomstan och nere i hamnen innan vi gick och tog en fika och X lärde mig spela backgammon (? Hur fan stavas det ordet egentligen?) på ett place i stan (som jag inte minns namnet på..). Ha aldrig spelat det förut men det var kul och jag hade nybörjartur o vann första gången! Trevligt trevligt. Fick veta en massa om stan med omnejd och vad som händer här under sommarhalvåret. Kommer bli en grym sommar i år, jag känner det på mig! Redan under påsken är det en massa på G här och en massa folk i stan. Ångrar lite att jag beställde biljetterna hem över påsk. Men gjort är gjort och har man ickeflexibla biljetter så har man.

Minnesvärd kväll!

Jag, Jen och Helèn har snackat om att ta en weekend i Sthlm här i vår/sommar, vi och Lindus då naturligtvis. Bo på hotell, shoppa, sitta på uteserveringar, käka gott och hänga på Debaser, ja ungefär så. Nu när vi alla har cash är det ju givet. För Lindus och Jen är det skitnära, och hyfsat nära för Helèn med. Själv kan jag flyga billigt från Kastrup. Får ta o styra upp det här nu så vi kan kirra en helg som passar oss alla!

Blir nog lite festande av imorgon! Yeey! Dessutom fredag, så då lunchar vi på jobbet ute tillsammans.

Ciao Darlings!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback