Alla dessa lägenhetsfunderingar

Trött både i kropp och huvud idag men fortfarande på ett riktigt riktigt skönt humör. Har börjat överrapporteringen idag vilket innebär att jag har börjat sätta mig in i de befintliga påbörjade men ofärdiga ärendena samt bokat in några besök och så. Kommer nog bli bra det här. Känns så skönt så fort jag börjar få struktur på saker och ting och kan börja arbeta på riktigt, så det känns bra och det är kul!

Jen´s födelsedagspressy -09

Har blivit erbjuden en lgh på storgatan med denna beskrivning:
"Ytan är, om jag inte minns fel, knappt 60 m2, med öppet vardagsrum, köksavdelning med rymig matplats samt sovrum. Duschrum med tvättmaskin. Hyran är cirka 4.000 kr/mån., tillkommer kostnaden för värme och belysningsel. Lgh är belägen på andra våningen, Du har tillgång till en lummig trädgård."
Funderar på om jag iaf ska kolla på den. Men då blir jag väl bara sugen och så måste jag härja ner alla grejer hit ner haha. vi får se

Ska iväg och kolla in ett annat gym nu, om det inte vekar bra så ska jag till helsunt en sväng.

Over and Out.

Kommentarer
Postat av: jen

jag var på spinning idag. saknade dej på cykeln brevid!

Postat av: tess

Ja vi har haft några timmar ihop på cykeln du mate!

2009-04-01 @ 20:04:57
URL: http://teresealex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback