Aggressiva politiska diskussioner i den svarta natten

Jävligt sliten idag. Kul kväll igår innehållandes det mesta, barhäng, politiksnack, dans, snack med främlingar, nära slagsmål osv. Ja, jo det var en fin kväll. Lite lagom dragen var jag med. Men som sagt efter att ha lullat i säng framåt sex-snåret känner jag mig ju lite sliten idag. Så var det, finns inte mycket mer att orda om. Jo, jag invigde min leopardtop som jag matcha med svarta jeansleggins och skorna från Monki.

Mycket tankar och jag vill mest att det ska bli måndag så jag kan sätta igång och organisera saker och ting. På måndag morgon ska jag till frisören o fixa barret lite. Ha en skön söndag folket.

Ciao bellas

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det för jobb du fått? Hur länge? ett vik? När börjar du? :) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback