183 dagar

Vet inte varför men jag kan inte sluta kolla på den serien. Det är något med karaktärerna. Ibland gör de saker som jag tycker är så vidriga/patetiska/tragiska att jag knappt pallar att kolla, men ändå är det något som håller mig där vid skärmen. Jag vill liksom att de ska lyckas lösa alla problemen på något sätt. haha, ja det var tisdgens filosofi.

183 dagar. (Bild aftonbladet)

Nu ska jag fara iväg till kil en sväng. AF väntar på mig. Fy fan, varför ger jag mig in i den här skiten, jag hatar att beblanda mig med arbetsförmedlingen. Men jag hoppas på någon slags reseersättning från intervjun jag ska på tisdag om en vecka. Deras övriga tjänster kan de verkligen köra upp någonstans.

Anyway, wish me luck. Nu måste jag springa så jag inte missar bussen!

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback