zebra

Det blev tennis och det gick riktigt bra, jäkligt kul, som alltid.

Har ju lyckats med en helt ny grej nu också. Ja fortsättningen på min solningshistoria. Nu smörjde jag in ryggen lite slarvigt, tänkte väl att ja inte behövde smörja så mkt för att ja ville ju få färg fort o så, men lite drog jag ändå på. Insåg sen att jag har liksom lite snyggt fläckig bränna. KOmmer ju lägga sig, men det ser sjukt kul ut nu, röd och vit-randig typ. Ante asgarva när han såg det haha. Jag bjuder på den, det är lugnt.

Såhär olika fick man va klädd idag. Ibland va det varmt, sen kallt, blåsigt. Det är ofta så här nere i Simpan. Invigde iaf kjolen jag köpte för någon månad sen!

Innan tennisen tog jag en fika med Pär, Andreas och Viktor på Bykarns. Trevligt i solen som alltid. Planerar midsommar för fullt, nattbad och allt vad det är för ideér som kommer på tal. Kommer bli klockrent!

Ciao Darlings.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback