They remind me of us

Har varit en småseg dag på jobbet. Bland annat fick jag tid över att sitta och söka och sukta efter flygbiljetter till Australien. Hittade riktigt riktigt fina priser faktiskt! Drygt 11000, helt okej om du frågar mig. Jag ska dit och det ska fan inte dröja allt för länge, det lovar jag mig själv!

Spelade beach efter jobbet sen var jag en snabbis på gymmet. Har preis kollat på Californication, hade missat det sista avsnittet som jag laddade hem i Umeå. Men nu har jag inga fler. Får väl ta och köpa 3e säsongen eller nåt. Fan vad han är grym, Hank Moody. Han och hans chick och deras kaotiska liv.

Nehej, hoppa in i duschen tror jag faktiskt jag ska göra, kan vara hög tid för det.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Helen

Oh, det later spannande. Var har du tittat pa biljetter, vilken websida?

Kram,

Helen

Postat av: Mr Bezzerwizzer

"Hank" Moody om jag får be.

Och det finns ingen säsong tre.

Inte än.

Börjar sändas i USA i september/oktober någongång.



Jag har varit med och översatt de två första säsongerna så jag är svår Moodyfantast.



hälsningar

bubbafett aka Roger Federer

2009-06-29 @ 23:17:49
Postat av: Terese

Hahaha, klart som fan han heter Hank! Nej men de sa på sista avsnittet av säsong 2 att den 3e säsongen skulle komma under 2009, därför tänkte jag att den antingen börjat eller var på G serru! Haha

2009-06-30 @ 13:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback