Sköna söndag

Har legat o solat sen halv elva i morse. Till sällskap har jag haft jordgubbar, vindruvor och en cola. På vår balkong här i huset har jag legat. Där kan man sola topless och det är okej. Vill inte ha några fula linjer på midsommar när jag ska ha min långklänning utan BH, med urringning. Så nu är jag äntligen sött fräknig igen och har solkysst hud.

Tanken är att denna klänning ska åka på på midsommar!

Gårdagen blev riktigt riktigt bra! Var och käkade på Friden, jättemysig restaurang dit jag ska försöka ta med mamma och Mats när de kommer tror jag. Men man måste boka bord typ en månad innan, eftertraktata place, en gård in the middle of nowhere omringat av vacker natur och en massa äppelträd! Och "Pippis pappa" är kock. Vilken kille! Ser precis ut som pippis pappa i allt från skägg till guldringen i örat och den där grejen på huvudet. Klockrent.

Igår invigde jag äntligen min leopardmönstrade top som jag köpte i vintras.

Drog sen hem till Ante och tog ett par bärs innan vi drog vidare till Paviljongen. Där var det verkligen fullt ös. Hur kul som helst och många jag kände, kul kul.

Nu har molnen kommit och jag ska ta tag i mitt rum, städa lite, fixa med tvätt o sånt tråkigt. Och äta lite. Sen lite senare kanske det blir lite tennis, har ju inte blivit nån tennis den här veckan för vädret har inte varit på vår sida! Ikväll får vi se vad som händer.

Ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback