Nytt fokus. Igen.

Sitter här i sängen med laptop i knät. Nyduschad i vit t-shirt i bomull, blårutiga trosor med rosett på baken och två flätor. Känner mig som lite gammalmodig på något sätt. Flätorna sitter i för att jag tänkte få lite volym i håret tills imorgon. Kläderna åkte på för att de är sköna. Så lite kläder som möjligt när man lallar runt i hemmets lugna vrå.

Back in the days

Har kommit till någon slags insikt här på sistone. Tror jag har växt upp rätt mkt sen jag tog examen. Mest i fråga om att jag kommit på att jag fan inte är så ung längre. Känner inte längre för att slänga bort tid och framför allt energi på saker , personer och relationer som inte leder någonstans som inte ger mig något, saker som bara tar onödig energi från mig. Enerig jag kan lägga på sånt som är viktigare, sånt som får mig att må bra, vara mitt bästa jag. Det finns liksom ingen poäng med det och det är mest bara självdestruktivt. Det visste ni väl redan men själv är jag bara 25 och blond. Ja ni fattar ju själva att det tar liiiite längre tid för mig att komma till insikt gällande vissa saker haha

Anyways. Nog med det lillgamla snacket haha
Ha en skön fredag. Skål och välkommen till festen.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback