nöjd och trött

Nu är jag tillbaka i Skåneland igen. Har haft en underbart fin helg i Motala/Vadstena, precis som alltid. Trivs att vara där, känner mig så skönt avslappnad på något sätt. Kändes som en minisemester verkligen och jag känner mig skönt återhämtad och glad. Semestern drar igång om mindre än 2 veckor.

I veckan blir det beacvolley, tennis, gym och så jobb. I övrigt får vi se. Kan säkert bli en och annan öl i solen med om vädret fortsätter.

Blir lite trött på att allt ska infalla samma helg ibland. Den här helgen var det tex två fester. (Inte för att jag känner att jag missade något, kunde inte haft det bättre än jag har!) Sedan den fredagen som jag drar till Värmland så ska gänget på sin årliga utflykt till Tosselilla (vattenland) med påföljande grillning vid vårhallarna och sen utgång. Himla trist att det ska infalla samtidigt på det här viset, hade verkligen verkligen velat hänga på! Men så är det, man kan inte få allt.

Nu är jag iaf trött. Har betalat räkningar och tagit en lång varm dusch. Känner mig ganska redo för sängen. Kommer nog bli en bra vecka det här.

Natti Vänner.

PS1 Bilder från helgen har jag inga. Någon valde ju att paja kameran under midsommarhelgen, som ni vet.

PS2. Nu är den min. Tavlan alltså! Finns i säkert förvar i Värmland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback