lycka vs glädje vs panik

Jag har känt mycket idag. Blandade känslor över något jag inte ens vet kommer inträffa. Men amn kan säga att jag är bra på att sätta mig in i situationer. I huvudet..haha

Tennis idag. Gick skitbra, Ante tyckte att jag spelade bättre än någon gång förr. Såå..lite cred till mig kanske är på sin plats ändå. Svettades och var helt slut i kroppen efteråt. Det var jag iofs innan passet med. Men kanske på ett annat sätt.

Det har flyttat in en ny tjej här med, hon verkar trevlig. Hon känner ingen direkt här i Simpan så jag sa till henne att hon ska hänga på oss ut eller när vi hittar på något. Jag om någon vet att det inte är lätt att komma ny till en stan utan att känna folk (Även om jag förvisso haft ett jävla flyt med det!).

Latah Dudes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback