Hangover är bara förnamnet

Vaknade ganska precis nyss. Sliten som fan efter en hård gårdag. Shit alltså, det var inte en helt nykter Terese som lämnade Paviljongen när klockan slog två alltså. O vidare ut i natten bar det av. Många nya kontakter knöts där i nattens dimma. Ja vilken jävla kväll alltså. Vi träffade visst eropamästaren (eller var det tvåan?) I tyngdlyftning också. Och i min samtalslista på mobilen står det att jag mottagit ett samtal från le King. I dont get it. Har inget som helst minne av att ha pratat med han, dessutom hade jag inte på något ljud på mobilen. Den måste ha svarat av sig själv där i väskan haha

Här är vi, jag och mir Europamästare/tvåa. Honom ska jag träna med imorgon haha

Ska möta upp Pär för en fika, eller ja lunch blir det väl på Österlen cafeet vid tre. Ante får jag inte tag på, men om du ser det här kan du väl komma dit!

In i duschen med mej. Pick up the pieces from yesterday.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback