Glasses or no glasses?

Jag lämnade tillbaka alla 4 par brillor idag och avbokade synundersökningen. Jag är kluven. Känns som man måste va helt säker när det gäller så mkt pengar och som man ska kunna ha till vardags och trivas i. Stora beslut på G här nere i Simpan ska jag säga er haha

De flesta har tyckt jag ska satsa på dessa. Eller ja, alla utom Karin. (Måste vara en bild när jag ler med dem på. Mamma: "Jag kan inte se hur du ser ut när du inte ler, känner knappt igen dig när du trutar sådär med munnen" Haha, är det en typisk mamma-kommentar eller vad?)

Här är ett annat par. Men de blir det nog inte iaf, för tjocka bågar på sidorna tror jag

Jag bjuder på min trötta osminkade jobbfejja. Och mitt inte så välstädade skrivbord i bakgrunden. Men va fan, det kunde varit värre haha

Nu ska jag snart iväg till Gymmet. Ikväll blir det fotboll! Kom igen och vinn nu Svea Rike!

Ciao darlings

Kommentarer
Postat av: Siz

Helt klart det sista paret!!

2009-06-10 @ 19:36:10
Postat av: terese

jasså tkr du? Tack för rådet. jag är kluven., får avvakta ett tag till haha

Postat av: Helen

Vad lik du ar mig ibland, vissa drag.....laskigt

2009-06-12 @ 00:00:41
Postat av: terese

haha ja ibland. Det tar ag helt klart som en komplimang!

2009-06-12 @ 19:18:02
URL: http://teresealex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback