you caught me in a weak moment

Jaha så håller ännu en söndag på att nå sitt slut.
Helt okej dag på det stora hela. Drog till Borrby strand och låg där någon timme innan vi drog vidare till Ales stenar för att vara lite kulturella och för att jag helt enkelt bör ha sett det efter att varit på Österlen så länge nu. Sen drog vi vidare till Branteröken för lite käk. Ryggbiff fick det bli. Riktigt gott på det stora hela, synd bara att de valde att inte fråga hur vi ville ha köttet så vi fick Well done. Men men det fick gå haha

Ales stenar flygbild. (Photo: Ystad turistbyrå)


Beachklädd. Mina älskade Lee-jeans som köptes i NZ som användes tills de var helt utslitna och var tvugna att kapas till shorts. Finns inget bekvämare än dem! So 80s på tishan som jag glömt bort att jag hade och aldrig använt haha

När vi kom hem drog jag till gymmet en sväng och sen va jag ute och gick. Ja ungefär så har dagen sett ut, hyfsat produktiv söndag om du frågar mig. Skönt att jag inte va ute igår, känner mig rätt utvilad idag och det kommer behövas för det är smått crazy på jobbet nu. Skönt med mycket att göra för det får dagarna att flyga förbi (okej det var en stor överdrift, men fan, ni fattar).

Får se om jag drar upp till A och ser en film sen. Först blir det bums in i duschen iaf.

So Long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback