Vilsen men beslutsam flicka.

Sjukt tung dag på jobbet idag. Mentalt alltså.
PAVEpatienter ger en alltid en tankeställare. Man inser väl sin egen dödlighet och tankar om att man fan bör leva mer i stunden dyker upp. Varför jobba för något som ska bli bra i 10 år. Missar man vägen dit så missar man ju stora delar av livet egentligen. Ja, jag är lite dyster idag. Men det ska det bli ändring på.

Ibland roas jag av att prova kläder som är så långt ifrån min stil man kan komma. Som här. haha

Ante tyckte jag skulle hänga med ut o käka o ta en bärs med honom o co. Ska försöka rycka upp mej lite haha Alla kläder är i tvätten, what to wear? Aja det löser sig. Duschen först iaf. Tvätta av mig all trötthet ska jag försöka med.

I början av veckan, ja egentligen hela veckan har min tanke varit att sluta feströka. Ända tills typ just precis nu. Sommarkvällen är här, det är fredag, snart sitter jag med en bira i min hand och lusten faller på. Hmm, kanske kan sluta nästa helg haha Fan vilken kass självdiciplin.

You naughty girl..

Ha en fin fredagkväll folket, hoppas vädret är med er precis som det är med mig ikväll.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Helen

Jag tycker du var skit snygg i kladerna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback