suckar en vanlig torsdag.

Jaha, imorgon bär det visst av till Värmlandsskogarna. Får alltid en konstig känsla i magen percis innan det är dags. Kan inte påstå att det är längtan precis. Det är något annat, något oidentifierbart som gör mig på trist humör.

Packa är jag kass på som vanligt och väskan står där och glor på mig, överfull naturligtvis. Trots att jag inte packat hälften av alla viktiga grejer. Precis som vanligt alltså. Får se hur jag löser det denna gång.

Trist att jag verkar missa så mkt just denna veckan, Kiviks marknad, festival, Tosselilla. Ja, you name it och det händer denna enda vecka som jag inte befinner mig i varma Skåneland. Skönt att vi haft finväder under veckan när övriga Svea rike verkar haft skyfall iaf.

Ciao ciao.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Ryck upp dej nu! Vi kommer att ha finfina dagar här i värmlandsskogarna!! Regnet står som spö i backen så packa ner regnkläder!! Kram!

2009-07-09 @ 23:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback