skål

Beslutade mig för att dra tidigare från jobbet idag. Har ju endel innestående timmar. Så efter lunch (som vi för övrigt intog på Mandelmanns under 2 timmar, långlunch kallar vi det haha) drog jag ner till beachen och sola och bada. Så jävla skönt att bada var det, precis lagom svalkande. Efter det blev det en vända till systemet och sen en snabbis på gymmet.

Mr P ringde förut och sa att de skulle käka och dricka vin vid halv åtta på Paviljongen om jag skulle hänga på. Men jag hoppar middagen och kommer för lite vindrickande istället tänkte jag. Sitter i sängen och funderar på vad jag ska ta på mig kvällen till ära. Ska snart slänga mig i duschen.

Ha en skön fredag kväll. (Om en vecka har jag semester. Känn på den!)

Skål o ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback