Klant Alexandersson

Fortfarande sliten och trött. For till Ystad bara för att inse att inga affärer var öppna på söndagarna där utom Åhlens. Suck. Jag fick mitt balsam iaf men unga jeans för A. Anyway, drog en pizza på Bröderna M och sen köpte vi en massa godis och drog hem till A och kolla på Wallander.

Back in the days

Nu har jag iaf handlat och gjort matlådor, duktig flicka! Så nu ligger jag här och slöar och ser inte fram emot natten. Som ni vet har jag ju infört en ny vana att inte sova på söndagsnätterna. Inte helt ok.

Just ja, en annan grej. Brände upp hela baken och en liten bit ner på baksida lår igår. Det är inte helt skönt att sitta ner. Dessutom lyckades jag ställa mig upp under ett fönster på efterfesten vilket resulterade i att jag fick det i ryggen, en rejäl smäll. Inte heller skönt. Men man kan inte ha det skönt jämt heller, eller hur. Som man bädda får man fan ligga.

Nu ska jag äta lite jordgubbar.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback