good girl one day, bad girl the next

Kors i taket. Terese var nykter igår. En lördag spenderades ensam hemma. Kan inte minnsa när detta inträffade senast. Klapp på axeln, eller nåt.

Fredagen förresten. Då lyckades jag när jag hoppade runt på dansgolvet, få in en bit glas under foten vilket ledde till massa blod. Mysigt värre när foten klibba fast i skon hela tiden för att det var blod där. Ingen risk att jag skulle gå o få ett plåster, nej nej, det fick gå över av sig själv. Resultatet? Helt blodig fotsula när jag kom ut men bara ett jättelitet sår. Dessutom är det fortfarande oklart varför jag valde långklänning utan BH när jag gick ut och dansade och hoppade som fan på dansgolvet. Kanske för att det inte riktigt var tänkt att bli en sån kväll. Men man kan säga att jag nog såg lite lätt malplacerad ut i min klänning hahaha, men det sket ju jag i. Jag var ju i Lalaland och där kan ingen komma åt mig.

Perfekta klänningen till att hoppa runt till "det snurrar i min skalle" på dansgolvet i. Oh yes.

NU ska jag kilaiväg till Brunshallen och handla lite frukt innan Ante hämtar upp mig och vi ska fara till beachen. Nice.

Latah Peeps.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback