en gnagande känsla av saknad

Det gick åt helvete med min intention att ta en lugn kväll igår.
Blev Thaikäk och ett par Mariestad först, riktigt gott. Drygt bara att det tog en timme att få in den satans maten. Men det var trevligt och det blev mycket snack om allt och inget. Efter glass i hamnen styrde vi stegen mot Bykarns. Efter tre bärs kom tanken "Äh fuck it, nu kör vi" och det gjorde jag. Drog vidare till Paviljongen där Max jobba. I dimman träffade jag på mina stockholmspojkar och andra bekanta samt gjorde nya bekantskaper. Ungefär precis så en kväll på Paviljongen brukar se ut. Dansade som aldrig förr och det var sjukt kul! Men duktig flicka som jag är avböjde jag flertalet efterfester. Klapp på axeln till mig.

Bohem-Terese

Jag och Ante skulle dragit till Malmö idag. Men både han och jag var för slitna och vi droppade tanken rätt fort. Rörande överrens. Blir en lunch på Börjes sen istället, om det finns plats. Galet galet mycket folk på stan verkligen.

Latah Peeps.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback