det mesta löser sej

Jaha, då har man vart stan runt till elektronikaffärerna. Ja de 2 som finns alltså. (Okej, det finns 3 men jag hann bara till nr 2 så var problemet avhjälpt.) Såhär: På affär nr 1 testa de batteriladdaren och sa att den fungerade utmärkat. Jaha skit också, tänkte ju jag som såg höga lagningskostnader framför mig och att vara utan datorn ett par veckor. Min intuition sa mig att jag borde gå vidare till affär nr 2. Sagt och gjort. Väl där insistera de på att få testa en annan laddare trots att jag sa att det inte var något fel på den. Vad visar det sig? Att det funkar prima. Yeeeess! Helt jävla wonderful att slippa lämna in den. Har lite grejer på G som jag måste ha datorn till så det var kanoners.

Bara en och en halv vecka kvar till Way out west!

Men nog om det. Det har varit en helt sinnessjuk dag, hann bara sitta några minuter på lunchen, i övrigt har det varit full rulle precis hela dagen. Inte en lugn minut. Ni kan tro att jag inte direkt hunnit kolla på klockan o tycka att tiden gått långsamt..

Jättefin kväll ikväll. Bör tas tillvara på får väl se om energin räcker. Känner mig rätt ömd just nu..

Latah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback