Busy woman

Idag är jag både trött och sliten. Trött för att jag sov uppskattningsvis 2 timmar inatt. Sliten för att det är jävligt mkt att göra på jobbet just  nu och jag har strulat med en annan yrkeskategori under dagen, som helt verkar ha tappat förståndet. Suuuck. Men men tiden går iaf fort när man har såhär mkt att göra.

Trött tjej på väg till jobbet imorse..

Skulle gått på spinning, försöker ta tag i konditionsbiten ni vet. Men det blev inte så, kom hem rätt sent och var sliten och hungrig. Så nu ligger jag i sängen med laptopen i knäet, mätt och belåten. Ska försöka ta mig ut och ta några löparsteg lite senare, när maten lagt sig.

Förresten tror jag att jag är allergisk mot getingar eller bin eller vad det nu var som stack mig igår. Jag har iaf något som är misstänkt likt en allergisk reaktion på ena skinkan. Blev stucken igår på stranden och det är fortfarande varmt och rött och kliar. Men det kanske brukar vara så. Var så länge sen jag blev stucken att jag inte ens minns. Skit samma egentligen. Hur som helst så är det drygt.

Latah Dudes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback