Beachtorsdag!

Igår när jag kom hem från ett sjukt svettigt spinning och gympass var jag sugen på att göra något. Jag var uttråkad och ville inte sitta hemma. Så jag mötte upp Ante på Bykarns och vi tog ett par öl i solen och jag åt glass med, på en bädd av hallon och choklad. Nice. Riktigt mkt folk i farten och vi gick senare vidare till Paviljongen där det så smått började droppa in lite folk. Satt i linne ute hela kvällen, underbara sommarkvällar alltså!

Som sagt, linne hela kvällen!

Det har varit lugnt på jobbet idag, bla stanna jag och Christina i hamnen och köpte kulglass. Har varit så otroligt jäkla sjukt varmt idag verkligen. Man måste nästan ligga på stranden med något kallt i hand (förslagsvis en bira) när det är så här varmt, så man kan ta ett dopp emellanåt. Så grattis till alla er som har semester!

På jobbet måste man ha lång kjol som går över knäna. Så här såg jag ut imorse. (Tur ni inte kan se mina trötta ögon haha)

Nu ska jag få på mig lite kläder (med betoning på LITE) och kila bort till beachplanen. Ska spela beach och sen ska vi käka grillbuffé på paviljongen. Trevligt värre! Och imorgon är det fredag. Yesss! Äntligen!

Ciao ciao folket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback