Back in Crazytown

Det är helt sinnessjukt mkt folk i stan just nu. Skulle springa iväg till Brunnshallen (ica) o köpa en sallad förut på lunchen och köerna var helt totalt jävla sinnessjuka verkligen! Först skulle jag försöka parkera med bilen, men jag gav upp rätt fort och åkte ner med bilen till kontoret och tog biken istället.

Det var inte precis bättre efter jobbet när jag va tvungen att handla mat, då var det ännu värre, men det var bara att härda ut. Kul också att jag när jag stog och surade i den pisslånga kön kom på att jag glömt låsa ytterdörren till våra kontor (Kontoren var alltså låsta men inte ytterdörren och då blir inte vaktmästarna glada) (jag var sist) så det vara bara att lassa upp kassarna på cykeln och cykla ner och låsa. När jag cyklade från kontoret kom det naturligtvis en riktig sommarskur, tack för flytet. Så väl hemma efter 20 minuters cykling på kullerstenen var det inte många av mina 12 ägg som var hela om man säger så haha

Men ni kanske undrar hur jag haft det hemma under semestern. Jo, jag har hunnit en himla massa. Åka till mamma och Mats i husvagnen i Årjäng, luncha hos mormor ett par ggr, 3 st familjemiddagar, Poolhäng, plocka svamp, fiska, hälsa på syrran i husvagnen i Alster, bio, festa, hänga med Helena, fika med kingen, målat fönster på en husbåt, och varit på en anställningsintervju till ett jobb som jag tyvärr inte fick. Men så mycket uppvilande har det inte varit. Nej det har varit för mycket härj, strul, missuppfattningar och grubbel för det. Men jag har ändå haft en jättefin vecka med nära och kära.

Latah Dudes, latah.

PS Några bilder har jag knappt utom några som syrran tog i onsdags på familjemiddagen. Min kamera är ju som bekant trasig, inne på lagning nu äntligen iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback