Why me?

Just hemkommen från Lindells. Tanken var att jag o Jen skulle plugga. Tanken var god men tankarna för många och snacket flöt på över en kopp kaffe/te. Like the good old days (a.k.a i höstas när v hade nattliga sessioner med c-uppsatshets). Det var nice. Ska gå till examinatorn o snacka lite med henne imorgon. Är så less på c-uppsatshelvetet att jag bara vill spy just nu!

Just ja. Brevet var det ju. Såhär löd det:

Hej Therese!
Är allt med dig? (missat ett "bra" där eller?) Det var ju ett tag sen jag hörde av mig men jag har varit utomlands i ca ett år. Jag har tänkt på dig mkt under den tiden...
Det hade varit roligt att träffas över en fika och lära känna dig. Bättre lycka denna gång kanske :)
Vad sägs om söndagen den 11/1 på fiket ÅC kl. 14.00?
Ser fram emot att träffa dig!

Kram/M

WTF? Intressant om det bara är ett prank. Vem orkar lägga ner sig så? Ja jag vet inte, skiter i vilket egentligen.

Snart tid att sova.
Sleep Tight Folket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback