just get me past this dead and eternal snow

Mormor är bättre idag och det känns riktigt riktigt skönt.

Imorgon far jag till Motala en sväng, blir fint det! Åker imorgon förmiddag och återresa är ännu inte bestämd men skulle tro att det blir onsdag kväll eller torsdag dag. Ska bli så kul att träffa alla!

Annars inte mycket nytt på fronten. Syrran ville ha med mig på innebandy idag, men där satte jag ner foten, hade ju faktiskt endel grejer att ta itu med. Blev bjuden på mat igår av någon annan än Mamma och Mats och det hör ju inte direkt till vanligheterna, så skål för det. Annars händer det inte så mkt, iaf inget positivt. Spänningen ligger på och jag väntar på besked. Annars saknar jag mest Helena och mina fina Umeå-vänner.

So Long Darlings

Dagens låt: Winnerbäck - En Svår och Jobbig Grej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback