"Take this broken girl and see what you can do.."

Hade tänkt gå ut o gå med syrrans dog eftersom hon är sjuk, men jag tror allt jag väntar tills det blir ett lite mer humant väder utanför fönstret. Snön öser ner ute och det är ett typiskt väder när man bara vill ligga inne o mysa i sängen/soffan med någon. Men här sitter jag ensam och försöker göra något åt min arbetssituation. (Eller kan man verkligen kalla det för arbetssituation när man inte har något jobb? Nja, kanske inte).

Sköna sommar/höst - 08

Ska på fika och sedan på bio med Kungen ikväll. Blir fint det, ett bra jäkla tag sen vi sågs nu kan jag säga.
För övrigt kan jag påpeka att ryggen fortfarande härjar med mig och den bästa ställningen är för närvarande att ligga ner på rygg. Men det kan man ju inte göra hela tiden. Ställde klockan på nio och snosa till halv tio idag. Måste försöka hålla lite normala sovtider trots att jag är ledig på dagarna känner jag.

Nej ni, tid att fortsätta med det jag gjorde.

Latah

Kommentarer
Postat av: jen

haha vad gjorde du då?

2009-01-20 @ 14:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback