Try to keep up with me if you can.

Har varit en lugn och ganska händelselös dag. Sen jag kom hem vid två har jag mest bara legat eller drivit runt från rum till rum. O så ett och annat telesamtal med. That`s it. Roligare än så har inte min nyårsdag varit, men det räcker väl gott o väl egentligen. Drog en halv pzza till frukost med. Kan inte minnas när jag senast åt en pizza. I somras? Våras? Vet ej.

Men nu ska jag sova iaf. Min klocka är ställd på det okristligt tidiga 05.15. Det är ju fan som att gå upp mitt i natten. Särskilt nu, när jag av någon outgrundlig jävla anledning valt att vända på dygnet. Länge sen jag steg upp ur bingen innan halv ett på dagen nu. Länge sen jag somna innan två-tre-tiden på natten. Suck, kommer vara död imorgon.
Wish me luck på intervjun.

Later folket.
Natti.

Kommentarer
Postat av: jen

haha du är ju värst,ingen pizza sen i somras???!själv går jag ju gärna lös åp en pizza lite då och då!

2009-01-03 @ 00:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback