Tiderna förändras. Deal with it.

Så. Nu har jag fått iväg ett par ansökningar iaf. Lite trist bara att jag har noll motivation och att de personliga breven blir minst sagt halvdassiga bara för det. Men jag försöker iaf. Försökte smita undan genom att ta en paus förut, för att kolla på The City. Men hade det kommit något nytt avsnitt den här veckan? Nej, för det hade det inte.

Det är fredag och jag har inga planer alls. Det känns så jävla underligt. Hade vi varit i Umeå hade vi haft hela helgen planerad vid det här laget. Kanske hade jag och Jen just nu varit på spinning och core för att lite senare gå hem och ladda upp för en kväll i festens tecken. Snacket hade gått om vilka kläder som skulle väljas, hur håret skulle vara och vilka folk som skulle kunna tänkas vara ute.
Men tiderna förändras, vare sig man vill eller inte.

Latah

Kommentarer
Postat av: jen

haha blir inte så glad av att läsa ditt inlägg du! men sant, fan det hade varit sjukt nice! eventuellt nåt snack om vart mobilen skulle befinna sig under kvällen också!

2009-01-23 @ 17:11:23
Postat av: tess

haha jaa, jo det är ju en given samtalsöppnare. Och imorgon hade förmodligen snacket gått kring vilka mess som gick iväg vart, vem som sov vart, vilka som var ute och vem som var mest packad haha Good old days


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback