the truth and nothing but the truth

Vemodig dag. Kan inte påstå att jag är jättesugen på att fara tillbaka till Värmlandsskogarna, nej jag vill faktiskt inte lämna mitt liv här. Särskilt inte till förmån för gamla ingrodda faggan/kil. Men kul att träffa familjen såklart.

Har tagit de sista tagen i städ och flytt för ikväll. Jag är sliten som fem. Jen gick hem för ett tag sedan. Sjukt skönt att ha henne här medan jag städade. Hon satt med våra revideringar (eller ja, låg, på min tunna lilla bäddmadrass, har inte mycket till möbler kvar) medan jag städade och försökte vara till lite hjälp iaf. Ska fortsätta med revideringarna imorgon. Lutar lite åt att vi kanske drar en sista sista utgång för alltid imorgon kväll, jag och Jen. Efter middagen. Vi får se.

Men nu ska jag fan sova!
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback