tears down my cheek

Så jävla blödig då. Det är mer än en tår som fallit idag kan jag säga. Jag, Helèn och Jen var ju värst, så fort vi kolla på varandra brast det. Jag o Helèn vet att det är våra mödrar vi brås på, för de var likadana haha

Valborg -08

Man kan tycka att grattishälsningarna borde börja strömma in på mobilen snart. Men icke ett enda. Ett mess från min käre far som löd "Allt bra här. kram". Okej, jag tar examen idag, men kul att allt är bra med dig.

Nu har lägenheten besiktats och det är tack o hej umeå. 3 års underbart liv är över och det är början på ett nytt kapitel. Jag o Jen ska dra ihop de sista revideringarna, men vi är godkända på c-uppsatsen nu. Congrats till oss! Ikväll blir det examensmiddag med gänget plus föräldrar.

Ciao vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback