Som jag kommer sakna er och kvällar som igår

Fan vilken fin kväll det blev igår. Galet lång och fin förfest som ingen ville lämna innan vi drog o dansade sista timmen på NH. Fan vad jag kommer sakna de här kvällarna nu när vi skiljs!


Haha, vilka posande självsmekare vi är alltså. Mycket lekar pågick under gårdagskvällen kan man säga!

För att göra det till en helkväll drog jag o Helèn senare på efterkaka på Ålidhood. Galet kallt i nattens kyla att gå dit. Men väl där gick vi lös på både kyl och frys. Broccoli, ägg och bacon stod på menyn! Såå gott! Kan hända att jag gav mixed messages igår. Men vem bryr sig om det nu? Idag är en annan dag! Är jag fortfarande full? Eller är jag bakis? Säg mig den som vet. Mamma o mats kommer om bara ett par timmar så det gäller för mig att sätta fart och få lite ordning på mig själv o lyan innan de dyker upp. Hur fan ska ja palla flyttpacka och flyttstäda hela dagen? Som man bäddar får man ligga!

På Återseende Peeps.

Kommentarer
Postat av: jen

usch, jag håller med!

2009-01-15 @ 22:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback