Sleepyhead

Inte så trött som jag borde. Har en känsla av att jag hamnar framför ett Dirty Sexy Money-program innan jag kan slå mig till ro o invänta John Blund.
Har varit mkt snack om sittningen på lördag idag. Maja kirrar förfesten och Linus o Linda spexet. Kan inte påstå att jag har ro i kroppen att ens tänka så långt att man ska klä upp sig o iväg på finsittning på lördag, men så är det tydligen. Ska bli kul, men har som sagt inte energi att tänka eller planera. Mest bananlådor, packning o städning och en o annan ansökan som gnager i skallen.
So much to do, so little time.

Får se om det blir denna gamla blåsa som åker på igen. Eller om det blir något helt annat. Ännu oklart vad det blir.

Sweet dreams.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback