Sjukt fin kväll i glädjens tecken

Sjukt fin kväll igår.
Jag hade verkligen en grym kväll. Blev lite väl dragen där mot slutet men annars var det riktigt fint! Dock
var man riktigt trött när klockan började närma sig två. Jag, Daniel och Helèn vandrade hem i vinternatten och jag var mer än dragen. Pratade med allt o alla o försökte underhålla Helèn och 109:an. Men men, ibland ska man ha sådana fyllor med. Jag vann även två diplom. Jag vann quizzet om klassen. Då fick jag en "förlovningsring" för att jag skulle kunna hålla grabbarna borta på krogen enklare, haha, detta pga att jag på någon fest för länge sedan fick nicknamet "Dissen".
Sedan fick jag diplom för rödaste rodnad! Antar att i princip alla hade röstat på mig haha Jag bjuder på den!
Men nu ska jag återgå till mitt mys här hemma i sängen.

Puss o ciao

PS känner mig fortfarande lite dragen.

Kommentarer
Postat av: Syrran!

Grattis till utmärkelserna!!



P.S Vad har du för mys i sängen???

2009-01-11 @ 12:37:46
Postat av: Terese

Bakishäng med mig själv hade jag. Men det kan vara mysigt det med ibland du vet haha

2009-01-11 @ 15:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback