Pointless thinking

Har just kommit hem efter att ha varit o busat med tvillingarna. Blir alltid så glad av att hänga med de små busfröna. Är det den biologiska klockan jag hör ticka? Nej, nej det vara bara hjärtat. Barn för helvete? Kom igen, inte än va. Precis lagom stora doser av söta små barn har jag fått den här julen.

Annars då. Har du pluggat nu då, undrar ni. Ja visst kära ni, jag har suttit och skrivit ett mejl. O tittat lite i papprena. Försökt komma fram till något vettigt. Jag har gjort mitt bästa. Mitt bästa kan vara att ta i, för den energin har jag inte. Men ni fattar, jag gjorde vad jag kunde.
Om jag har packat? Njae, inte direkt. Men vad jag har gjort är att jag har tättat en maskin tvätt och lagt ner ett par kjolar i väskan. Va fan kom igen, At least its a start..

Latah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback