Ge mig ett jobb för helvete!

Dagarna går. Idag var jag med Mats in till staden och handlade lite helgkäk samt kollade en annan grej. Storköp på G för familjen Alexandersson ska jag säga er. Nu har jag precis kommit hem från en skön promenad i vinterkylan (?). Skönt som fan att komma ut och röra på sig, jag har blivit helt förslappad här hemma med nedsatt aptit som naturlig följd. Jag hatar det, trivs som ni vet inte med mig själv när jag inte är i bra form.

Crazy nights at corona

Annars då? På tal om dålig form, min psykiska form är inte heller på topp direkt och mina hormoner ska vi inte ens börja snacka om. De är som en f*cking rolercoaster. Men men, nog om det. Förr eller senare kommer jag få ett jobb och få tillbaka ett liv med rutiner, vänner som bor närmare och allt det där.

Good old e-puben med gänget.

Hoppas på att syrran vill scrappa lite med mig ikväll, det är så roligt och avkopplande.

Sommar -08 (Camilla, jag och Sofie i Motala)

Ha en skön fredag folket.
Tjing.

Kommentarer
Postat av: jen

visst var det du som strulade med killen i bakgrunden på bild ett?!

2009-01-30 @ 18:20:15
Postat av: linda

självklart kommer du det! man vet aldrig vad som händer...kanske man borde njuta av den här tiden men det är aldrig lika skönt att vara ledig när det är ofrivilligt :) ha en trevlig helg kram

2009-01-30 @ 19:17:01
Postat av: tess

Jen: Haha, va, skämtar du? Han i halvlångt hår, nej du det tror ja knappast!

Linda: Jo det är så sant, det löser sig. men jag skulle ge vad som helst för att bo närmare er. Är mer less än ni kan förstå på att vara här. Har du några fester på G Lindus, så kan ju jag o Jen komma halva vägen var o festa lite på Deppan! haha

Postat av: Skövdedam

tessan, skärp dig. Du kommer få ett jobb. Snart. Jag har ett år kvar tills min examen å du ligger hästlängder före mig på arbetsmarknaden. Du kan ju bara dra en Lennart med ditt examensbevis. Så är du inne =) Hoppas det är en fin kväll i det värmländska landskapet, å hälsa kryddan på lör!

2009-01-30 @ 22:56:48
Postat av: tess

Tack för de upplyftande orden kära skövdedam! Tänkte försöka ta o hälsa på dig till helgen om det passar sig? Så kanske vi kan slå klackarna i taket och du kan visa vad metropolen har att erbjuda i grabb o utelivsväg! Höres vidare och naturligtvis ska jag lämna de varmaste av hälsningar från dig till alla stekare hehe

2009-01-31 @ 00:28:58
URL: http://teresealex.blogg.se/
Postat av: jen

haha jo jag skämtade lite

2009-01-31 @ 12:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback