Mot arbetslösheten.

Söndag. Smaka på ordet. Känns ännu värre än vanligt när jag vet att jag inte har något att göra till veckan. Jo, jag har massor att göra såklart, söka jobb, laga mat, ja sånt ni vet. Men känn kontrasten mellan det och att ha det så intensivt som det varit i skolan senaste tiden. Sjuk tanke. Arbetslös? Nej, det ordet passar bara inte i samma mening som mitt namn.

Tack o hej At 1/06

Diskuterade filmen om Winerbäck förut. Jag sa att den gick i onsdags men missade den då. Repriserna går så dumma tider, typ mitt i natten, säger jag. Någon säger: Det spelar väl ingen roll för dig nu, det är ju inte direkt så att du har ett jobb att gå till på dagarna. Elak kommentar, men ack så sann.

I eftermiddag kommer mormor o morfar hit en sväng. I örvigt måste jag väl organisera mina prylar lite.

Latah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback