"Lying lips wont say, my eyes give me away"

Igår plöjde jag igenom Kill Bill vol. 1 och 2. Och okej, jag erkänner, jag tyckte de var riktigt bra. Sjukt. Jag har haft någon slags idè om att det ska vara riktiga skitfilmer, men icke. Riktigt riktigt bra filmmusik dessutom, cred för det. Tur jag lät mig övertalas att se dem.

Annars har jag tagit ännu en sovmorgon. Låg och drog mig i sängen till halv tolv, då jag gick bort till Killingen o mötte upp mamma och syrran för lunch. Sköna sköna dag. Men nu ska jag ta tag lite i verkligheten och sätta mig och kolla igenom platsanonserna på ams och se om jag kan få iväg ett par ansökningar. Har varit lite slapp med det på sistone. Gött är att det har kommit in många nya jobb den här veckan vilket bådar gott.

Fredagskvällen blir nog lugn.
Ciao Bellas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback