I´m bored baby.

Fy fan vad alla trista "vuxen-saker" tråkar ut mig. Mitt liv är ett enda virrvarr av måsten i form av flyttpacka, flyttstäda, tvätta, söka jobba, ändra adresser , föreläsningar, redovisningar o annat praktiskt skit. Suck för fan.
Men det har varit en skön dag idag trots uttråkande föreläsningar. Efter skolan drog vi ner på stan o kirra lite grejer inför sittningen samt käkade på Starz. Köpte på oss några flyttkartonger så man kan börja. Fanns inga stora på Classes så det fick bli modell mindre. Bättre än inget resonerade jag.

På fredag blir det lite mys-tjekväll inför sittningen. Måla naglar, prova kläder och snacka skit, ja sånt ni vet.

Nu ska jag börja packa istället för att bara skriva om det.

Ciao folket.

Kommentarer
Postat av: jen

ge mej fredag nu!

2009-01-07 @ 21:06:45
Postat av: tess

jaaaa tack. fredag eftermiddag helst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback