Här händer det grejer

Lite dålig update senaste dagarna. Har haft fullt upp faktiskt. Det är ett hektiskt liv att vara arbetslös haha. Har lite spännande grejer på gång som jag hoppas går i lås. Säger inget mer nu, ni får ge er till tåls. Ni får veta mer till veckan.

Sthlm, höst -08

Annars är det rätt lugnt. Jag far runt här mellan metropolerna Kil och Faggan. Planerar in en tripp ner till Motala inom det närmaste för att träffa Barbro, bror och Kicchi och mina underbara små brorsbarn!

Annars har jag varit lite PMSig i humöret på sistone och jag ber verkligen om ursäkt till er som helt obefogat åkt på utskällningar eller annat bortskämt snack från mig.

Ciao Babes.

Kvällens låt: Far Beyond Frail -
Indigo 

Kommentarer
Postat av: Syrran

Ja inte är du sådär superkul när du är sån...

Hoppas på bättring nu med tanke på vad som ev. kommer att gå i lås! Love you! Kramis!!

2009-01-21 @ 22:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback