Ge mig energi

Är helt tömd på energi.
Sömnlös natt och intensiv dag. Okej, intensiv kan vara att ta i, men den kändes intensiv efter min sömnlösa natt.
Lindus kollade om det fanns kartonger att köpa på Maxi idag vilket det naturligtvis inte fanns. Jag kollade banan-låde-utbudet på Ålid, men de hade inga. Så här sitter jag nu, utan några kartonger alls - kan itne packa. Inte helt okej. Måste komma igång med denna packing alltså. Det är en stress som står mig ända upp i halsen. Dessutom är jag stel i hela kroppen efter en natt på tåget som en jävla hopfälld fällkniv, i de små sätena.

Nej nu får det bli slut på klagandet. Bara att ta tag i någon av alla grejer som ska göras. Värre än så är det inte.

So Long folket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback