Första brakfyllan -09. Check!

Såhär söt var jag igår:

Inte illa va? Jag kan om jag vill haha

Glömde ju skriva förut att jag vann en till "tävling". Linda o Linus hade en lek-grej som gick ut på att man fick rösta på olika personer i klasse ex klassens svärmorsdröm osv. En av dem var "Rödaste rodnad". Jag tog hem den vinsten rätt rejält. Fick en blomma att ha i håret för att matcha ansiktsfärgen haha. Det åkte så klart på direkt!

Ja det var som sagt en riktigt fin kväll igår.
Ligger på trehundratian och slökollar på tv. Har sett en sjukt kass film också. Jen gick just in till sig för att vila lite. Jag borde egentligen gå hem o packa, men jag orkar inte, det är så tråååååkigt. Redan less på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback