"Försök inte fånga mig, jag avskyr att vara bunden"

Jag har en bra dag idag.
Både humör och innehållsmässigt. Vaknade vid halv elva, somnade om, vaknade halv tolv. Ringde min mor och bestämde att vi skulle käka lunch på Killingen. Åt god mat innan vi for tillbaka till mors kontor o jag skrev ut några papper. Sedan bar det av med bilen för att hämta smörgåstårtan på ica. For hem och sen var jag ute och gick i den sköna vinterluften i en och en halv timme. Nu ska jag snart åka in till Kil och hämta mamma. Ikväll blir det lite examensfirande. Tyvärr är mormor sjuk, så kalaset blir inte där utan här hemma på lundsvägen. Eftersom smörgåstårtan var beställd måste vi ha "festen" idag ändå.

Sthlm -08

So Long Peeps.

Kommentarer
Postat av: jen

Examensfirande, inte dåligt! Bara att säga grattis till examen då! :)

Postat av: tess

Haha thanks babe!

2009-01-22 @ 18:37:42
URL: http://teresealex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback