Don´t be bothered by the fears

Kom just hem.
Det blir ingen punch för mig och Gusten idag. Jag och Jen måste sätta oss med den jävla c-uppsatsen. Prioriteringar ni vet. Annars har det varit en skön dag med intressanta föreläsningar i skolan. Efter skolan drog jag och Jen ner till stan och handla på oss lite alkohol inför onsdagens festande. Vi tog naturligtvis också upp beställningar av övriga som skulle ha något från bolaget och jag kände mig minst sagt som en alkis som kommer in på bolaget en måndag och handlar 3 vinare och 6 öl.

Festfina.

Nu ska jag äta något och sen bär det av till Lindells med Jen.

So Long.

Dagens låt:
Maja Alderin - Make It Matter (Är helt såld på den tjejen just nu)

Kommentarer
Postat av: Syrran

Glöm inte bort att packa och städa också!! Snart dags för hemfärd!

2009-01-12 @ 16:38:50
Postat av: tess

Nej nej, det går inte att glömma, min lgh är ett slagfält och jag packar varje minut jag får över!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback