Change of Plans

Ingen simning. Bowling står på schemat. Har inte bowlat sen jag minns inte när. Sist jag bowlade gjorde vi det med klassen (högstadiet eller gymnasiet? Minns ej) och jag minns att jag lyckades kasta klotet bakåt. Naturligtvis stod det ett gäng grabbar o kollade o jag kände mig inte lite blåst. Hej här är blonda lilla bruden som inte fattar att klotet ska kastas framåt. Får se vilket håll klotet går åt idag. Ibland kan det vara en hjälp att tänka att käglorna är någons huvud så träffar man bättre. Precis som på Punch Out, när man ser ett huvud istället för mitsar. Ja det är en bra teknik, tror jag ska använda mig av den idag.

Good old days.

Latah

Kommentarer
Postat av: jen

HAHA det hade jag velat se!

2009-01-31 @ 12:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback