Avslutet på ett kapitel och böran på ett nytt

Tror det just slog mig. Att vi fan skiljs på riktigt imorgon. PMS-varning på fröken Alexandersson nu kan jag lova. Lipsill här borta på möbelfria 207. Ska sova å endast bäddmadrass inatt, skönt, jätteskönt. Kan i princip lika gärna ligga direkt på golvet.

Jen kommer hit om en stund, pallar inte riktigt att vara ensam idag.
Mamma o Mats kom vid tolv och vi har hållit igång sen dess. Vi snackar att jag sovit typ 5 timmar inatt och nu har vi städat hela dagen. Jag är helt jävla slut, men det är bara att köra på, ingen som gör det åt en direkt.

Ciao

Note to self: Anlita både flyttfirma och städfirma vid nästa flytt.
Note to self 2: Bör skaffa rik karl innan dess så jag har råd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback