Yet another craving

Alltså det är något med det där att man alltid vill ha det man inte kan få. Nog för att jag älskar att spana på kläder i vanliga fall med, men just nu är jag inne i en galen kläd-älskarperiod. Hittar så mkt snyggt och jag vill ha ALLT. Ännu ett skäl att jobba hårdare för att kirra ett jobb haha Senast i raden av cravings är ett par skor som jag faktiskt cravat ett bra tag, närmare bestämt sen jag började följa The City. Först nu har jag fått tag på en bild på underverken som Whitney bär :

Ge mej ett par skor som liknar dessa tack. Hur snyggt som helst till senvår - sommar. Åhh vad jag längtar till vår och sommar. Är sjukligt sugen på att införskaffa ett par höga snygga pjux. Ett jobb och sen är det kirrat och klart.

Latah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback